måndag 9 november 2009

Dörren till framtiden!!

Öppna en dörr mycket försikigt idag, men den stängdes lika fort igen tråkigt nog. Men är nog lika glad för det har ju en vän för livet iaf.
Fan va ärlighet är bra om man tänker efter, okej den gör rätt ont emellanåt, men man får ta den smällen om man vill ha ett bra liv. Tack Tack Tack fär ärligheten!!

Var hemma hos min syster en stund idag för hennes underbara barn fyllde 5 år igår men kunde ej vara närvarnade pga Hv så det fick bli idag istället. Han fick dock en väldigt fin present av mig. Som alla små pojkar vill ha i den åldern så är det ju bilar och lego, duktig som jag är så kombinera jag självfallet dessa här två saker... Det var svårare än vad jag trodde, börja skaka efter bara 10min, det är sjukt små legodelar att håla reda på så hans far fick hjälpa mig eller oss kanske man säger... men fin blev denna fina legobil iaf... bild på detta fina verk kommer upp imorgon=)

Ska upp och jobba imorgon så tänkte krypa ner under täcket nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar